Intrebări frecvente

Intrebări frecvente

  1. Accesaţi magazinul online la adresa habo.ro
  2. Caută produsul dorit.
  3. Selectaţi produsul/produsele dorite şi adăugaţi-le în coşul de cumpărături prin apăsarea butonului Adauga în coș
  4. Pentru produsele care sunt disponibile în mai multe variante/culori, selectaţ-ile inainte de a apasă Adaugă în coș
  5. După ce aţi adăugat produsele dorite în coşul de cumpărături, apăsaţi butonul Finalizare comandă.
  6. Prin apăsarea butonului Coș de cumpărături puteți vedea tot timpul ce produse ați adăugat.
  7. Aveţi posibilitatea de a vă crea un cont de client sau puteţi finaliza comanda şi fără cont de client. În ambele situaţii completaţi datele solicitate. 
  8. Selectaţi modalitatea de plată dorita. 
  9. Verificaţi cu atenție datele introduse (adresa de facturare, adresa de livrare şi modalitatea de plată) şi produsele comandate. 
  10. Finalizaţi comanda prin apăsarea butonului Place order. 
  11. În cazul în care optaţi pentru modalitatea de plată Plata online cu cardul, veţi fi direcţionat către pagina securizată a procesatorului de plăţi. 
  12. După finalizarea comenzii, veţi primi un email de confirmare.

În acest caz, produsul sau produsele comandate vor fi întotdeauna facturate la prețul afișat în momentul plasării comenzii.


În acest caz aveți posibilitatea de a cere livrarea la locul de muncă. Dacă doriți să optați pentru aceasta varintă, vă rugam să furnizați adresa dvs. de la locul de muncă.

Verifică cu atenție dacă ai introdus corect toate informațiile cerute în formular, este posibil să fie necesare și alte informații pentru a închide procesul în siguranță.

Daca nu reușești, te rugam să ne contactezi la numărul de telefon 0720 654 220 de Luni până Vineri între orele 09:30 - 17:00 (cu excepția sărbătorilor legale) sau să ne scrieți la: contact@habo.ro.

Dacă dorești să anulezi comanda, vă rugăm să sunați la numărul de telefon 0720 654 220. Majoritatea produselor noastre pot fi anulate până în momentul expedierii, în schimbul unei rambursări totale. În cazul în care comanda a fost procesată și expediată, aceasta nu mai poate fi anulată.

În cazul plăților online cu cardul, după anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocata în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.