Intrebări frecvente


  • Cum pot face o comandă online?
  1. Accesaţi magazinul online la adresa habo.ro
  2. Caută produsul dorit.
  3. Selectaţi produsul/produsele dorite şi adăugaţi-le în coşul de cumpărături prin apăsarea butonului Adauga în coș
  4. Pentru produsele care sunt disponibile în mai multe variante/culori, selectaţ-ile inainte de a apasă Adaugă în coș
  5. După ce aţi adăugat produsele dorite în coşul de cumpărături, apăsaţi butonul Finalizare comandă.
  6. Prin apăsarea butonului Coș de cumpărături puteți vedea tot timpul ce produse ați adăugat.
  7. Aveţi posibilitatea de a vă crea un cont de client sau puteţi finaliza comanda şi fără cont de client. În ambele situaţii completaţi datele solicitate. 
  8. Selectaţi modalitatea de plată dorita. 
  9. Verificaţi cu atenție datele introduse (adresa de facturare, adresa de livrare şi modalitatea de plată) şi produsele comandate. 
  10. Finalizaţi comanda prin apăsarea butonului Place order. 
  11. În cazul în care optaţi pentru modalitatea de plată Plata online cu cardul, veţi fi direcţionat către pagina securizată a procesatorului de plăţi. 
  12. După finalizarea comenzii, veţi primi un email de confirmare.
  • Care sunt costurile de livrare? 

Daca valoarea produselor depășește 499 RON transportul este gratuit.Pentru comenzile sub 499 RON se vă percepe o taxă de transport de 25 RON. Costul taxei de transport se vă adăuga automat la suma totală a coșului de cumpărături.

  • Când primesc produsele?

De obicei livrarea produselor se face în termen de 2-7 zile lucrătoare de la efectuarea comenzii. Totuși, durata livrării nu poate fi garantata din varii motive; este posibil că în anumite cazuri livarea să dureze mai mult. În ziua livrării, veți fi notificat prin SMS de către reprezentanții firmei de curierat (daca sunteți în raza de activitate a vreunui serviciu de curierat rapid).

  • În cazul în care nu știu cu exactitate ora la care voi fi acasă, ce trebuie să făc?

În acest caz aveți posibilitatea de a cere livrarea la locul de muncă. Dacă doriți să optați pentru aceasta varintă, vă rugam să furnizați adresa dvs. de la locul de muncă.

  • Dacă prețul produsului s-a schimbat de la momentul plasării comenzii până la livrare, ce se întâmplă? 

În acest caz, produsul sau produsele comandate vă fi întotdeauna facturat la prețul afișat în momentul plasării comenzii.

  • Care este valoarea minima?

În acest moment nu aven nici o restricție în ceea ce privește o valoare minima a comenzii.

  • Ce garanție primiesc?

Informațiile despre garanție pot fi găsite în secțiunea Garanții și service.

  • Pot anula o comandă?

Dacă dorești să anulezi comanda, vă rugam să sunați la numărul de telefon 0720 654. Majoritatea produselor noastre pot fi anulate până în momentul expedierii, în schimbul unei rambursări totale. În cazul în care comanda a fost procesată și expediată, aceasta nu mai poate fi anulată.

  • Am dat click pe o pagină și primesc mesajul „pagina nu a fost găsită”, care este problema?

Se poate inampla acest lucru. Toate paginile site-ului sunt în continua schimbare, astfel că adresa URL poate fi expirată sau link-ul este incorect. Schimbările cele mai frecvente sunt pe paginile de produs, datorită faptului că actualizăm tipurile de produse, stocurile și modelele noi.

  • Nu am putut să finalizez comanda, ce ar trebui să fac?

Verifică cu atenție dacă ai introdus corect toate informațiile cerute în formular, este posibil să fie necesare și alte informații pentru a închide procesul în siguranță. Daca nu reușești, te rugam să ne contactezi la numărul de telefon 0720 654 220 de Luni până Vineri între orele 09:30 – 17:00 (cu excepția sărbătorilor legale) sau să ne scrieți la: contact@habo.ro.

  • Comanda mea a ajuns incompleta, ce trebuie să fac?

Te rugăm să ne suni la numărul de telefon 0720 654 220 de Luni până Vineri între orele 09:30 – 17:00 (cu excepția sărbătorilor legale) pentru a ne aduce la cunoștință  o comanda incompleta iar noi o să facem verificările necesare.

  • Comanda mea s-a pierdut, ce trebuie să fac?

În acest caz mai puțin fericit dar rezolvabil, te rugăm să ne suni la numărul de telefon  0720 654 220 de Luni până Vineri între orele 09:30 – 17:00 (cu excepția sărbătorilor legale) iar noi vom iniția procesul de căutare al comenzii tale, alături de compania de curierat.

  • Comanda mea a ajuns distrusa, ce trebuie să fac?

Te rugăm să ne suni la numărul de telefon 0720 654 220 de Luni până Vineri între orele 09:30 – 17:00 (cu excepția sărbătorilor legale) pentru a ne aduce la cunoștință, de aceasta comanda distrusa în tranzit.

  • Care este modalitatea de contact în cazul în care mai am întrebări ce nu se regăsesc aici?

Așteptăm cererile de informații și întrebările dumneavoastră  la numărul de telefon 0720 654 220 de Luni până Vineri între orele 09:30 – 17:00 (cu excepția sărbătorilor legale) sau să ne scrieți la: contact@habo.ro


“ssl”

Suntem prezenți și pe:

www.cel.rookazii.ro magazin habo.ro​​

 

Lista de dorințe 0
Deschide lista de dorințe Continua cumpărăturile
Meniu