Condiţii de retur
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivoca transmisa prin e-mail la adresa contact@habo.ro, care să conțină numărul de comanda, produsul comandat, numele și prenumele dvs.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanță Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fară a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastră, mai puțin costurile livrării, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeași modalitate de plata că și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane că urmare a unei astfel de rambursări.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulării, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Trimiterea coletului retur intra în sarcina clientului(atât predarea spre curier cât și plata transportului) care trebuie să se asigure că produsul ajunge la vânzător în maxim 14 zile de la data cererii, după aceasta perioada returul nu mai este valabil.
Nu răspundem de coletele trimise pe o adresa greșită cu date de contact greșite.
!!! ATENŢIE: Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacţionare.
După anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocata în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.
Costul transportului intră în sarcina clientului, iar în caz de retur taxa de transport achitată la livrare nu se restituie. Având în vedere prevederile legii 249/2015 actualizată, pentru îndeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returnează doar în ambalajul original. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat.
Anumite produse și servicii sunt excluse din procedura de retur:
- produse perisabile;
- produse desigilate care au caracter de igienă sau personal;
- produse care au urme de praf, par, sau alte urme de folosire sau ce ține de igienă;
- obiectele de bucătărie care au fost folosite;
- consumabile desigilate;
- produse DIY;
- produsele create în ediții limitate;
- produse personalizate;
- imprimante sau multifuncționale ale căror consumabile au fost desigilate;
- aparatele care au fost montate;
- produse care nu au toate accesoriile primite în pachet;
- produse care prezintă urme de folosire;
- echipamente protejate de parole introduse de utilizator;
- care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce împiedică aducerea dispozitivului la starea inițială din punct de vedere software;
- licențele OEM activate;
- cărți, albume, reviste;
- căștile de tip în-ear;
- produsele de tip aspirator sau purificatoare ce conțîn elemente filtrante.
Deasemenea nu se acceptă retururi dacă produsele îndeplinesc cel puțîn una din condițiile de mai jos:
- produsul nu mai are ambalajul original complet în care a fost livrat (cutia produsului);
- au dezlipite foliile și etichetele montate de fabrică;
- au sigilile de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate;
- au fost efectuate intervenții neautorizate asupra produsului;
- au componente și/sau piese arse, plesnite sau lipsa;
- au fost manipulate incorect, setări și instalări incorecte;
- s-a intervenit asupra produselor prin conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționarii lor;
- au fost supuse la tensiuni de alimentare necorespunzătoare, prize fără impamantare;
- prezintă zgârieturi, ciobituri, crăpături, lovituri sau șocuri mecanice/electrice;
- produsele care au fost utilizate în condiții neadecvate folosirii lor ( supunerea la variații mari de temperatura, umiditate și/sau presiune, lichide, praf, noxe și/sau sub acțiunea substanțelor chimice, etc.);
- produsul a făcut parte dintr-o comandă specială (este aceea comandă care nu face parte din stocul uzual al Furnizorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme și plata unui avans).
În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri, etc.) aflate în cutia produsului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs. Ca urmare atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat, din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.
Te rugăm să verifici în prezența curierului integritatea fizică a coletului, iar în cazul daunelor să soliciți întocmirea unui proces-verbal de constatare. Orice reclamație ulterioară fără a fii însoțită de acest proces verbal nu va fii luată în considerare.
Rambursarea banilor se face în contul dvs. numai după recepționarea produselor.
Solicitările repetate de retur de către același client sunt considerate abuz.