Intrebări frecvente
Ce este EasyBox și cum beneficiați de livrarea EasyBox?
EasyBox-ul este o soluție inovatoare de livrare constând în sertare încuiate (lockere) de unde puteți ridica coletul dumneavoastră în orice moment, 24/7, eliminând așteptarea după programul curierului. Este o opțiune sigură și convenabilă pentru primirea comenzilor.
Condiții de livrare la EasyBox:
- Plata se efectuează cu cardul online sau la ridicarea coletului (vă rugăm să verificați disponibilitatea opțiunii de plată la ridicare pe harta Sameday).
- În situația în care EasyBoxul ales este plin la momentul livrării, coletul va fi redirecționat către un alt EasyBox din apropiere, cu notificare prealabilă.
Cum beneficiați de livrarea EasyBox:
- Adăugați produsele în coș.
- La checkout/finalizarea comenzii, selectați opțiunea de livrare Sameday EasyBox și alegeți locația dorită.
- Selectați metoda de plată (momentan acceptăm doar plata cu card online) și finalizați comanda.
- După expediere, veți primi un e-mail cu un cod QR și un SMS cu un cod PIN.
- La punctul de ridicare, scanați codul QR și introduceți codul PIN pentru a debloca lockerul.
- Produsele pot fi ridicate din EasyBox în orice moment al zilei, în maxim 36 de ore de la primirea notificărilor prin e-mail și/sau SMS. În cazul nepreluării coletului, acesta va fi returnat.
Taxa de livrare la EasyBox este de 13 lei.
Condiții specifice:
- EasyBox acceptă doar produse de dimensiuni mici sau medii.
- Categorii precum cele interzise la transport nu pot fi livrate prin intermediul locker-ului.
Produsele pot fi ridicate din EasyBox în orice moment al zilei, în maxim 36 de ore după primirea notificărilor prin e-mail și/sau SMS. În cazul în care coletul nu este ridicat, acesta va fi returnat.
Termenul de ridicare de la easybox nu se poate prelungi. Dacă nu poți ridică în termen comandă, această se va întoarce în depozit. În cazul în care ai achitat-o, se îti vom restitui imediat banii în contul din care ai efectuat plata.
Ce garanție primesc?
Informațiile despre garanție pot fi găsite în secțiunea Garanții și service.
Comanda mea a ajuns distrusa, ce trebuie să fac?
Te rugăm să ne suni la numărul de telefon 0720 654 220 de Luni până Vineri între orele 09:30 - 17:00 (cu excepția sărbătorilor legale) sau să ne scrieți la: contact@habo.ro, pentru a ne aduce la cunoștință, de aceasta comanda distrusa în tranzit.
Comanda mea a ajuns incompleta, ce trebuie să fac?
Te rugăm să ne suni la numărul de telefon 0720 654 220 de Luni până Vineri între orele 09:30 - 17:00 (cu excepția sărbătorilor legale) sau să ne scrieți la: contact@habo.ro, pentru a ne aduce la cunoștință o comanda incompleta iar noi o să facem verificările necesare.
Comanda mea s-a pierdut, ce trebuie să fac?
În acest caz mai puțin fericit dar rezolvabil, te rugăm să ne suni la numărul de telefon 0720 654 220 de Luni până Vineri între orele 09:30 - 17:00 (cu excepția sărbătorilor legale) sau să ne scrieți la: contact@habo.ro, iar noi vom iniția procesul de căutare al comenzii tale, alături de compania de curierat.